Sunday, February 22, 2009

Dari society kepada society


Sebelum ni aku agak amik remeh temeh dengan penulisan lirik band aku.Isu2 yg aku/kami cube ketengahkan agk biase dan common bg sesetengah orang.Tp secomon2 lirk tu..aku rse kalo di timbal balik,at least ade jugak rase kesedaran yang ingin aku curahkan.Aku sentiasa berpegang pada ayt ni 'Music For Social Change'.Sekecil mane pon pemikiran yg tercetus dlm diri kite akibat sandiwara dunia ni,dh cukup utk mengoncang dunia yang berat gedabak dgn kapitalism dan pembohongan.

Gambar di atas aku rembat dr blog 'Julia Ziegler'.

3 comments:

  1. jal lu dah pandai buat muke brutal ekkk?????perghhhh satu pembaharuan nie.....dulu kalo tak asik menyingai je.....hhheheheheh....jal semlm aku lepak saujana....aku port tepi kolam tempat kiter selalu berkubang dulu jal....perghhh memori indah....yg tak best dah takde public phone untuk gayut free macam dulu.....hahahhaha

    ReplyDelete
  2. eehe..dh bole la mok skit2.tp kantoi gak kdg2.hihih..gi saujana ape pojek?ish.jgn smpai telekom tau mok kegiatan murni aku tuh.hihihih

    ReplyDelete
  3. hehehhe...gi saujana usya awek beb....biasa bujanglah katekan....maner tau jodoh aku kat situ rupenyer.....heheheh....

    ReplyDelete