Monday, February 23, 2009

Form 4 - Pilih Bulu

Zaman sekolah aku diantara pelajar yg bole kire otak bole diharap oleh pihak sekolah.bukan aku nk berlagak ke ape..ini yg aku nmpk.aku jenis pemalas belajo..tp ble tahan cepat tangkap ape yg aku bce.Kelebihan tu aku gne smpai skrg utk band aku seperti mengingat lagu lme atau baru,menangkap part2 lagu bru yg nk dicompose dan mengingat name2 org yg pernah membuang mse dlm idop aku.ats pemilihan cikgu2 yg konon cerdik,aku dpt msuk aliran sains.takde beza.cume ape yg di ajor konon2 nmpk lg power.ade add math,lukisan kejuruteraan,fizik,kimia dan biologi.Di peringkat sekolah lg sbrnye,aku dh nmpk mindset cikgu2 ni telah merosakkan pemikiran pelajor2 sekolah.Sbg conth,aku pernah disound tepek kat muke gara2 bergaul rapat dgn budak kelas saster dan perdagangan.Ape silapnya?Silapnya hanyalah aku lmbt msuk kelas krane pergi lepak kat astaka dlm 5 min.Yes mmg slh aku.Tp yg buat aku sedih Cikgu yg pandai ni mengaitkan taraf budak science dgn budak aliran lain.Konon2 pandai,tak layak cmpur dgn org aliran bwh.mangkok kan cikgu tu.Perkara ni gak aku perasan telah di serap oleh classmate pempoan aku.Ape yg aku nmpk,mereka cube mendirikan tembok pemisah utk bergaul sesame insan atas dasr aliran kelas yg tidak sme.

Form 4 aku dh mule giat pergi jamming.Aku ade pergi ke perpustakaan dgn rakan2 yg lain.Tp mcm biase.1 jam tak sah kalo tak singgah ke jamming studio.Time ni aku dh mule pandai ketuk drum.Aku dh tau ape gune hi - hat,crash,paddle dan ape tu teknik stroke.Lagu2 yg kite org mainkan dh mule nmpk kemajuan.Antaranya Radio Creep,The Exploited album The Massacre hinga ke Album Beat The bastard.Chaos Uk dari lagu crust hingga ke punk hardcore.Semua aku belasah walopon tau bnyk kesilapan.Form 4 ni gak,aku dh mule kenal perkataan scene,underground,unite,chaos,papa,poser,valentine records,road runner records,fugazi,radio head,killing joke,ent,net,jbhc,stompin ground,demisor,sickness,increase noise dan byk lgi.

2 comments:

  1. hahahahha....lu nyer sekolah fasist siak......pampers pompuan buang kat skolah gua....mmg jahanam SSAJ....suke raba awek skolah gua.....taulah awek skolah gua cun2.....hahahhaha.....jom isap rokok kat astaka...

    ReplyDelete
  2. wkakaka..ssaj mmg sengal.stab pon sengal.kene la tu sengal jmpe si sengal.wakakaka..ape2 kite ttp cool.up the punks smpai skrg!!!! ok rokok cutting mok.aku nk belah ujung.pekat skit.wakakakak

    ReplyDelete