Thursday, March 12, 2009

012-7171986 - Orang kluang kalo tak tau ni no ape nahas!!

Aku rindu gile dgn aroma stdio lee kat kluang ni.Bau cat kayu yg terlekat pada dinding dah cukup buat aku ingat selamenye2 kenangan pahit n indah yg pernah aku alami kat sni.Kahak2 dan botol arak yg bergelimpangan menjadi teman kite org kalo beraksi di studio ni.Geli?Gi mampos.Di studio ni la aku dapt meluahkan segala rase geram aku kat dunia yg penuh sandiwara ni berdasar lirik yg aku buat walopon grammar byk slh.Kali pertama aku dapat nyanyi menjerit seperti mieszko nasum melaungkan ideologi,frasa2 penting dan semangat yang terbuku dlm diri dan band aku sndiri.Memang puas.dgn berbekalkan Rm25 kite org dpt jamm 1 jam stgh - 2 jam.Mmg pelik tp ini benar.Kalo gua tipu..lu bole chop slam gua.silap2 3 jam pon bole.Bulan 4 aku ingt nk balik kluang.Aku nk pastikan aku dpt jamming suke2 kat studio ni.Fuck studio jamm Batu 3.Fuck u mat rock yg konon2 guitar hero.Nak main lagu Bujang Senang pon lu tak lepas.Rambut lu pon rebonding kejong!!!


-Pengajaran > Kalo gi jamming kat mne2,jadik seperti org biase,tak pyh nk rse megah diri,sombong n rse mcm dh bagus.respect ape yg org lain nk main.jgn kaco.sharing+knowledge.

4 comments:

  1. Aku Xtau No. Tu & Bukan Org Keluang..Lo X Bley Chop Slam Gue..Wakakaka..

    ReplyDelete
  2. weiiii lee carik ko?duit jam sekali ko tak byr.....dier tuntut kat aku nie bro....aku nak cakap ape?

    ReplyDelete
  3. haha..ko ckp je dgn die contact m nasir.die kan kate mnasir ade hutang ..lg byk die dpt.

    ReplyDelete
  4. bukan kenalan faizalApril 19, 2009 at 3:14 AM

    hmm btol jamming dekat studio lee mmg puas.walaupun tak terer mana...tapi kau memang puas..

    ReplyDelete