Sunday, March 1, 2009

diy femme fest

sabtu lepas aku dpt curik mase utk pergi ke diy femme fest.dh mmg aku set lme dlm kepala aku gig ni aku mesti pergi.nmpk mcm simple je kalo tgk dgn mata kasar xtvt aku nih.tp kalo di pk tul2..agk berbaloi sbrnye.

1-Aku dpt kesempatan utk support show diy yg diorganise rakan2
2-Aku dpt feel,taste dan jilat experience pergi show di mane majoriti band yg main ade line up pempoan.Tak dapek beb gig2 biase yg lain.
3-Aku dpt pengajaran utk diri aku n smue tak kire ko band ape..sedap ke tak..sebelom nk perform pastikan guitar tuning.Tune skit2 takpe.
4-Aku dapat curik skill buat stencil.
5-Aku dapat makan free n share experience tu dgn rakan2 yg minat ape yg aku minat.
6-Aku dapat beli mastic scum tape discography yang dah lame aku carik.
7-Aku dapat beli demo abysmal fornikate.
8-Aku dapat beli tshirt band yg aku minat.Nasum.
9-Aku dapt jumpe kwn lame yg sgt aku hormati Zoo Depress.
10-Aku dpt jumpe kwn lme handsome dan seperjuangan dari kluang.
11-Aku dapat tengok betapa hebatnye bakat dan idea dari band2 pempoan yg perform .
12-Aku dpt belajor erti kepanasan sebenar.

*Pandai ko ek,ko buang tol,ko kurang kos tol lepas kol 12..tp ade taik aym disebalik mee kolok ko eh.Tol lain polak ko naikkan.Mak bpk aku dr selatan nk dtg lepak umh ank die parah lepas ni.Aku akn pastikan name ko lenyap dlm kamus idop ank aku!!!!* >> eh nk pertimbangkan polak.bole main tarik2 polak eh.bijak tul.mne die blajo skill mangement nih.

1 comment: