Sunday, April 5, 2009

Harith Mikhail South East Kluang Tour 2009

Berjaya.Misi untuk membawak anak aku kali pertama balik ke Kluang berjaya dan selamat.Aku sempat jadik bujang kejap dgn mencuri mase bersama rakan2 lama mengjammingkan diri dgn list2 lagu yang agak lama dan baru.Itu takapa.Asalkan aku happy dan dpt jmpe kwn2 di Kluang.Bini aku terpakse melayan mak n bapak aku melayan AF9.kikikiki.Banyak bende tak sempat dibuat.Tp takpe.slow2 beb.Ade mse aku nk blk lagi.Kali ni msti pergi gunung lumut.Line2up jamming itu ari :

yusmira rani : drum + backing vocal
razeesm : guitar + vocal + gile kuasa
nuar pemalu : lead guitar
yak : bass + bass
anip : drum + vocal
tiong aka bandaraya aka faizal aka ijal : drums & guitar & bass (gile kuasa + haloba + tamak+syok sendiri)

playlist :
-mahadewi - padi
-sesuatu yang indah - padi
-semua tak sama - padi
-biarlah - nidji
-the rock - lupe title
-situasi - bunk face
- i see lies - nasum
-heartwork (separuh) - carcass
-pysosisfied - carcass
-terima kasih bijaksana - S07
-pangeran cinta - Dewa

crowd : 3 orang + 1 ank razee yg sedang tido.

3 comments:

  1. mmg terpaksa melayan tgk af9. tp sronok layan harith dok ketawa sambil tgk tv... rugi u tak tgk die ketawa sambil tgk tv.. very the rugi la u.... :P

    p/s : takyah pegi gunung lumut.. terus pegi tioman.. dah lama i nk gi tioman sgt2... -_-

    ReplyDelete
  2. gile best balik jam suker2..
    bile aku nak g kluang nih..
    xde kawan2 nak kawen ker..
    bole buat alasan nak g sane..

    ReplyDelete