Wednesday, May 13, 2009

Alifhu

Gamba ni dh cukup membantu aku mengflashbackkan segal memori aku bersma lineup original band aku ni.Dari segi kesefahaman,relation,skill dan passion smue dh cun.Tp takde rezeki.Kami tak dpt bersma.yusmira (drummer) terpakse menarik diri atas sbb komitmen lain yg perlu di fokus,Alifhu (bassist) disingkirkan secara automatik kerana mengalami masalah mental yang sngt aku simpati.Tak dpt aku selamatkan.dah beberapa aku cube pujuk,slowtalk n rayu,lain di cite lain yg die jawab.Lain yg ditanye.lain yang di kumat kamitkan.Punca aku belom pasti.Tp ape yg aku dpt tangkap,ade something rahsie perihal cinta yang die tak mahu siapa tahu.Result perihal itu adalah negatif.n lg menambahkan kekeruhan apabila aku terpakse kerja di kl n jarang dpt bersma dgn die.Aku harap die dpt pulih dgn segera supaya at least,die masih bole buat ape yg die minat dlm idop ini.

-gambar diambil selepas selesai jamm di studio blkg reban ayam di kluang johor.hama dan habok ayam menjadi teman kami.Time ni smue happy kerana berjaya bermain dgn baik lagu cover dr Sinister 'Sadistic Intent'.

No comments:

Post a Comment