Tuesday, May 5, 2009

kita mara ke final !!! diam!!!

kesanggupan aku berjaga pagi seperti biase berbaloi pagi td.dr group stage smpai ke semi final smlm aku lom missutk memastikan aku tak ketinggalan menyantap aksi team feveret aku nih.

semi final smlm mmg agk mendebarkan aku.hanya berbekalkan 1 gol,dan bermain di tmpt lawan aku rse pluang 50/50.tp bile game start n aku dpt tgk mcm mne mu mengawal ball possession,mengikat smue midfielder lincah arsenal,kekonfideaan aku meningkat.aku yakin mu bole score.tak smpt aku nk gi bwh amik air utk minum,abg sepet skit,js park dh jaringkan satu gol.
tak sngka mu bole score smpai 3 gol di emirates.ape2 pon kudos gak kat Arsenal.kire puas hati gak lah klh dlm semifinal.

kpd mereka2 yg bnyk bunyik,selalu mengutuk team feveret aku dgn hujah2 yg lemah dan berbaur2 unsur hasat dengki dan tah ape....nah..time final nnti lu dok depan cermin pk2 kan sndiri.



No comments:

Post a Comment