Tuesday, August 11, 2009

i shoot the sheriff


banyak kenangan yg tak akan dpt aku lupekan di lorong nih.di lorong ni la aku blajo erti kesabaran.di lorong ini lah jugak aku belajar erti kehidupan.dilorong ini jugaklah segala duka dan gembira berlaku.di lorong ini jugaklah aku membukak mate dan hati utk berkecimpung secara serius dlm kancah band dan scene hcpunk.dilorong ini jugaklah aku melihat byk rakan2 yg hilang dan rakan2 yg bru muncul.dilorong ini jugaklah byk kenangan aku bersme kwn2 yg masih ade smpai skrg dan yg dh pergi utk selama2nye.dilorong ini jugaklah..aku selalu membuang air kecil tatkala aku nk terkucil time jamming.dan dilorong ini jugaklah aku selalu di tahan polis kerana membuat bisign yg teramat sgt.ini la dia kwn2..mempersembahkan..lorong gelap dihadapan studio lee brothers.

4 comments:

  1. banyak kenangan siak lorong ni...walaupun busuk, banyak sampah...tetapi tulah realitinye kehidupan kiter bersama kan jal...jom muktamat

    ReplyDelete
  2. bang, u cube tgk betul2 gambo ni.. perut u buncit laa hahaha...

    ReplyDelete
  3. Bahaya lorong ni beb. Hahaha.

    Kalau Lee mati, kita semua yang pernah ke sana, kena buat farewell party untuk dia.

    ReplyDelete
  4. tul tu..mmg kene buat.tk pon release party tukar owner bru kat ko atau aku salleh.eheheheh

    ReplyDelete