Wednesday, September 9, 2009

kejahatan terbongkar

2 hari lepas aku mengtrainingkan diri.guiding people name trainingnye.entah aku pn tak tau nape boss aku soh pegi.aku bukannye geti sgt nk guide2 org ni.aku sndiri pon tak terguide lg.tp cabarang dr die aku terime dgn muke yg cool dan nmpk grindcore.garang.tp takut.ehehe..

ade berbgai2 discussion,teori dan permainan.antra permainan yg telah menarik perhatian musical chair.tp ni bukan musical chair yg common2 puinye mcm kursus2 motivasi spm or pmr or cikgu2 maktab.ini sedkit mantap.pemain akn keluar / tersingkir berdasarkan soalan yg ditujukan.ini soalan2 killer yg aku ingt :

Do you ever slept on the floor?
Do you ever bribe the police?
Do you ever failed in your exam?
Do you ever smoke pot (weed)?
Do you ever been drunkard?
Do you married ?

ko org rse aku menang tak dlm cabaran nih?

+nota kaki - tak pyh nk kontrol handsome byk sgt.ngaku je.honest tu kan sexy.

1 comment: