Monday, December 28, 2009

jalan jalan cari pasal



Aku puas hati.Kami sekeluarga happy time nih.

Usaha utk membawa kel uarga aku meronda2 di teruskan.Kali ni seperti di war2kan kami ke Aquaria.Sebuah name yg tak asing lg utk pendudk negara malasia nih.Tiada sebarang niat utk menyahut seruan 1 malaysia apetah lg utk berbangga dgn kewujudansebuah akuarium gergasi ini,kerana aku tahu ade lg yg hebat daripadanya.Struktur laluan dan entertainment yg dihidangkan agk kureng mencengkam mate aku.JIka nak dibandingkan dgn tmn air yg terletak di Langkawi,aku rse tak jauh bezanye.ape yg memantapkan lg Aquaria ni hanyalah ketelitian senibina aquarium itu sndiri serta laluan terowong pjg.itu shj bg aku.tak keterlaluan kalo aku ckp,akuarium di langkawi mempunyai barisan flora dan fauna yg lebih pelbagai jenis.

No comments:

Post a Comment