Sunday, February 14, 2010

Virus SLANK

dh lme gua layan band ni.tp still tk dpt peluang nk jamm lagu die org.yg dpt dilayan band2 indon yg lain mcm dewa,padi dan s07.baru2 ni gua dh start balik mencari lagu2 die org.tp masih gagal.takde mse nk usha kedai musik.so gua gune youtube utk memuaskan nafsu gua.ternyata suara emas kaka masih dpt menyentap jiwa gua.lagu2 seperti virus,ku tak bisa dan aku rindu ko tp aku benci ko tpt segar dlm jiwa dan hati gua.peranan suare kaka dlm band ni teramatlah besoo.tone suaranye yg agk basah,serak,bertreble tinggi ala2 Dan McCafferty dr Nazareth mmg tiada tolok bandingan.bayangkan jika vocalnye di tukar kpd Imran Ajmain..almak..teramatla tidak sesuai.Slank jugak selalu dikaitkan dgn isu dadah,moral dan etika pegangan serta ideologi2 mereka.oi malaun!!! nilaikan hasil karya org tu dr sudut keikhlasan.bile bende tu dtg dr hati,smue nye akn nmpk neutral,indah dan cantek.tak nmpk kerasn dan dibuek2.

No comments:

Post a Comment