Friday, March 19, 2010

mari la mari..mari la mari

selepas hidop selame lebih kureng 20thn dlm dunia ni,gua masih lg berjaya mempertahankan status gua sbg bukan pengundi pilihanraya.bnyk jugak ancaman serta sedikit advice yg gua dpt dr keluarga dan rakan mengenai hal ni.tp gua tolak mentah2 dan basah.baru2 ni sejumlah angka telah disebut oleh berita di tv.nilai yg gua rase agk bnyk jugak.ade rmai lg geng2 gua rupenye yg belom mendaftar.eheheh...entah kenape takde langsung nafsu memberontak utk gua pegi mengundi ape tah lg utk pegi mendaftar diri.gua cube kaji diri gua sndiri kenapa gua bukan pengundi.tolak ketepi diri gua sekrang sbg seorang berjiwa grindcore dan seorang yg berjiwa kental utk menidak sebarang wacana politik dlm hidop gua.

-gua sambung esok kat umh -

nota:gambo 3 org sahabat bergaya di acara resmi.

No comments:

Post a Comment