Wednesday, March 31, 2010

tioman

aarghhh..lmbt gile nk 29hb.gua dh tak bole tahan nak pegi tioman.tak sabo gua nk hirop udara segar dimana tahap karbon monoksida amat nipis sekali..tak sabo nk berjln kaki dgn bebas tanpa rasa takut akan diragut oleh penjahat2 yg tak pandai nk ikhtiar cari duit sendiri.tak sabor gua nk berjln berkaki ayam di merata tempat.tak pyh gua nk pening2 nk pk pakai kasut ape..cantek ke mahal ke ape ke..argh..tak pyh gua nk risau kalo ade kereta2 yg suke cilok line gua sesuka hati tanpa bg signal (amoi2 kerja bank atau insuran gua perhatikan suke buat mcm ni)..ahh..smue gua tak perlu risau bile smpai kat sne..gua dh dpt bayangkan gua pakai seluar pendek manchester united (beli kat upwotn puchong),tak pakai baju utk memberikan peluang kpd badan solid gua utk kene sinaran matahari,pakai cermin mata hitam beli kat uptown puchong dan berjalan bebas di persisiran pantai bersama ank dan isteri gua yg tercinta.

*paul kalo bilik gua tak nmpk laut dan tak atas bukit,gua potong lidah lu campak kat marine park kasi ikan makan*

No comments:

Post a Comment