Wednesday, April 21, 2010

Belengging



Ini wajah terlatest ank gua.muke sembab baru bangun tido.tak pakai baju.perot boroi kekenyangan.mmg betul2 nmpk gengster.terus nk main laptop.terus nk tgk gambo motor kat laptop atok die.gua dh nmpk dh skill2 ank gua pegang keyboard.masih nampak keras2.tp gua rse die dh kenal laptop.so gua harap die terus belajor.laptop dr hadiah harijadi belom di open lagi.gua ingt nk bagi die hak milik sepenuhnye tahun depan.kalo die baling gua akan menangis.so gua kene consider jugak perkara2 tuh.ape2 pon gua mmg syg sgt dgn ank gua 'harith mikhail'.

tak dpt gua bygkan kalo dh terer nnti die geti polak buat akaun fesbok.ape jawapan gua nk bg ni kalo die tanye nape ayah takde account fesbok?mane gua nk letak muke beb.silap2 awek die nk add gua ke.adei..gune kene pk alasan dr skrg.

No comments:

Post a Comment