Tuesday, April 13, 2010

beso


semakin membeso ank gua.dh pandai polak nk lepakkan diri kat sofa smbil layan rancangan kegemaran.gua kadang2 hangin.rancangan feveret gua tak dpt tgk..kdg2 miss sbb gua pon melayan dan leka tgk cite feveret ank gua.mmg kuat interaktif yg die org buat.smpaikan gua yg berjiwa agk kental ni pon cair.gua ingt nk bwk ank gua n famili pegi gig shai hulud.gua rse die dh bersedia utk menerima pendedahan pertama.harap2 stu hari nnti die bole cite dgn kwn2 di or cikgu2 terutama cikgu wanita dn ahli2 PIBG sekolah pengalaman pertama die pergi gig bersama ibu bapa.takde ape yang nk di rahsiakan.tidak ade ape yg nk dditakutkan.aman dan tetap sejahtera dimana2 kalo pandai berpikir.

1 comment:

  1. Sekarang ni zaman budak hardcore 90'an tayang anak...hehehe

    ReplyDelete