Monday, April 5, 2010

Gig dulu2

rindu tul gua dgn zaman gig2 dulu.era tahun 2000-2003.time tu gua perasan gig merupakan sebuah acara rasmi bagi semua peminat2 muzik hardcore punk.setiap peluang yang ade pasti akan digunekan sebaik mungkin utk menghadirkan diri.setiap mase yg ada pasti akan digunekan sebaik mungkin.Gua perasan jugak,jumlabn gig dalam setiap bulan dalam purata 3 - 4 sahaja.tak macam sekarang yg gua perasan slot2 gig di heret sampai ke hari jumaat,sabtu dan ahd pada setiap minggu.gua yakin jumlah gig yang banyak ni telah mengakibatkan aroma atau rempah ratus gig ni menjadik lali atau orang kate biase2 shj pada setiap peminat2 muzik hardcore punk.dah tak mcm jadik acara rasmi.datang,tunjuk baju band terbaru lebih2 lg yg rare pastu balik.material pon dah susah nk jual.banyak upload kat myspace tak pon download terus.rata2 brg yg terjual smue yg ssh nk dpt.

...gua sambung

No comments:

Post a Comment