Monday, May 10, 2010

chelsea 1,mu 2

akhir dah bola.so lepas ni wife gua bole ajk gua kuar weekend tanpa perlu rushing utk blk awl mengejar schedule game manchester united.eheheh..yup..this season red devils mampu di tangga ke 2 shj.perjuangan selesai semalam dan akhirnye kami akur dgn kehebatan chelsea yg lebih konsisten.tahniah buat mereka.

beberapa analisis,kajian dan pemerhatian gua dh buat.gua yakin analisis gua ni lg hebat dr pundit kat espn.ok ini analisis gua kenapa red devils tak dpt epl season tahun ni:

1- bukan pasal c.ronaldo.tolong hentikan kritikan yang tak bertanggung jawab.nampak tak saingna yg kami berikan.still konsisten.kekalahan sebenar terletak pada kelemahan defensive pd pusingan pertama akibat kehilangan tonggak utama.

2- kekalahan berpunca dr kekalahan game yang tak sepatutnye kalah atau seri.cth dgn sunderland seri 2 -2,klh pd aston villa di tempat sndiri dan yg paling terok klh pada chelsea di tempat sndiri.kalo 3 game ni menang 9 point dlm tgn.

3- kekalahan berpunca dr kelewatan pak alex masukkan player2 yg laju dan ske melanggar orang sprt nani,valencia dn scholes di saat ketinggalan jaringan gol pda separuh waktu ke2.

sekian.ggmu

No comments:

Post a Comment