Monday, December 20, 2010

bz dan terima kasih

gua > aku (wakakak)

aku agk sebok dgn urusan band bulan ini.recording utk band grindcore ku tools of the trade.dan jugak session latih tubi utk mengekalkan prestasi di tahap optimum utk band heavy crust aku ( cewah) kah roe shi.di selitkan pula dgn persiapan gig di one cafe sabtu ni dan di wall batu pahat pada awl januari nanti.untuk recording,aku akan ulang alik ke studio hot sound dalam 2/3 kali lagi.proses yang bermula dengan drum,gitar,bass,vocal,mixing dan mastering memerlukan mase yg pjng jika mahu hasil sound yang sangat berkualiti.aku mempunyai banyak pengalaman proses recording.so segala kesulitan dan slh paham memang dh aku jangka.utk kah roe shi,kami harus bermula dari a-z balik ekoran pertukaran new line up utk posisi drum.semua aku lakukan dengan dasar komitmen yang jitu dan minat yang betul2 ikhlas.untuk bulan ini,waktu weekend aku lebih kearah band.aku mmg beruntung kerana mempunyai seorang isteri yang paham minat suaminya.terima kasih 200 kali diucapkan.maybe aku bole fikirkan hadiah untuk beliau sebagai tanda terima kasih kerana betul2 memahami minat suaminya.

terima kasih kepada rozarina bte haron.luv u so much!

No comments:

Post a Comment