Tuesday, May 26, 2009

final beb bukan omong2 kosong

yeah..pagi ni aku harus bangun dan bg sokongan 300% pd team yg aku minat.aku tak menaruh harapan yg terlalu tinggi utk menang kerana lawan di final adlh stu team yg sngt kuat dan dihormati.ape yg penting aku mengharapkan satu final yg penuh dgn attacking,counter,back end and total 100% football dr 2 team ni.yes of coz kalo mu mng satu lg bonus utk aku n rkn2 yg lain.mne tidaknye time die org dtg sni nnti dpt aku tgk cup2 ni smue.replika pon jadiklah.takde la dtg tour asia tgn kosong kan? kikikikikikikik..dlm tgn dh ade 3 cup.kalo mng mlm ni ade 4 cup.gile superb.bukan omong2 kosong..fuck sne sni..tu la ni la ..tp ko pulang tgn kosong.

dah2 yg tak de kene mengene pagi ni tido je.tak pyh sebok nk tgk bola.gi training utk season dpn.

No comments:

Post a Comment