Tuesday, May 26, 2009

Final Corruption Tour Langkawi

Aku,isteri tercinta,ank yg disayangi serta kwn2 lame dr kluang yg sgt aku hormati akn berlepas ke langkawi middle of july ni.trip ni aku anggap rasmi kerana ini kali pertama kite org bersme setelah hampir 4-6 tahun tidak bersma dlm satu trip.last trip kalo tak silap time band aku 'reconstruct' beraksi di dewan wardihana jb.

yup langkawi.takde special sgt langkawi ni bg aku.hanya sebuah pulau yg dh agk glam rock dgn pembangunan serta projek2 mega yg ade kat sne.Tp tu aku tak kisah.yg aku perlu pastikan ialah kualiti mase dan aktiviti time tour ni dpt aku dan rakan2 maksimumkan .masing2 sudah ade tugas yg diagihkan.aku dan isteri akn menyediakan masakan2 outdoor ketika disne.bbq tu dh tentu la dlm list.takkan nk cite gak setan.so harap2 smuenye berjln dgn lancar n kite org slmt pergi dan slmt pulang utk teruskan kehidupan yg penoh warne warni ini.

No comments:

Post a Comment