Tuesday, July 7, 2009

3 hari lagi

yeahh..3 hari lagi aku dan rakan2 seperjuangan akn berlepas dan berehat selamt 4 hari di pulau langkawi.aku mmg dh tak bole duduk diam.document2,test case2 yg aku kene buat smue dh tak nmpk.nombor2 yg terpampang dimonitor smue dh jadik gmbo2 pulau langwi.tak sbo rsenye hati.di tambah polak ini kali pertama aku akn bwk ank dan isteri aku merayap bersama2.yahoo..

playlist hari ini :

nasum - scoop
snifter - violation
state of fear - blood thirsty system
nidji - hapus aku
groinchurn - neglect
useless -id - at least i tried
ataris - take off and landings

2 comments:

  1. ingat ko sorang je ke????orag lain pun tak sabo gak!!!!weiii bulan 1 tahun depan free tak?
    kiter nak jemput ko main kt jb ni ngan pisschrist....amcm?

    ReplyDelete
  2. ehehe..aku tau la smue tak sbo.dh ni blog aku.aku ckp la aku sorang tak sbo.wow.ini penghormatan beso ni mok.aku sndiri sgt2 teruja utk beraksi di sne buat pertama kali.kami akn bermain bersungguh dan menunjukkan prestasi yg mantap disne nnti.anggap aje on.tak silap kami jugak akn beraksi di singapore nnti.

    ReplyDelete