Tuesday, November 10, 2009

Thailand

Baru 2 hari lepas aku balik dr Thailand.Trip ni bukan utk holiday suke2.Tp misi utama utk mempersembahkan music band aku kat sne buat pertama kali.Akhirnye,band yg dh hampir mencecah usia 5 tahun berjaya jugak sampai di sni.Kepenatan trip kite org kali ni tak terasa sgt.Sbb organiser bijak memainkan tanggungjawab.Accomodation smue dijage dgn baik.Satu cth sikap yg harus di ambil oleh kite smue.Dari kami smpai hingga balik ke airport,smuenye di jage dgn rapi.

Suasana di dlm gig mmg mantap.penoh.Secara jujur ini kali pertama aku beraksi di depan crowd seramai 320 org(angka rasmi dr organiser).Semue berjln dgn lancar.Cume aku tak dpt sound yg aku inginkan dgn pickup emg81 yg bru aku smbar 3 minggu lepas.tp takpe.band serupa mcm team bola.tak bole pentingkan diri sndiri. Tak byk tmpt yg sempat aku singgah.Lg pon aku kene phm ini bukan lawatan holiday suke2.Aku dan rakan2 ade tugas yg perlu dilaksanakan.So next trip aku mesti bwk famili aku ke sini.

No comments:

Post a Comment