Thursday, January 7, 2010

nasum

sebuah band yg sgt memberi impact besor dlm hidop aku.lebih besor impactnye drpd malu jatuh ke dalam longkang di pasar malam satu ketika dahulu.lebih beso impactnye drpd sing along lagu negaraku yg dicilok dr org lain.baik punye cilok.tahun ni akn genap 6 tahun band ni RIP.6 tahun sejak mereka kehilangan guitaris dan vocal utama mieszsko talarzyk ekoran tragis tsunami di thailand pd tahun 2004.Amat sedih utk diterima oleh aku pada waktu itu.Seperti kehilangan seorang idola yg sgt rapat walopon aku tak pernah dpt berborak bersma beliau.tapi aku sempat beremail bersma beliau dlm middle 2004.

so misi aku sekrang mencari email tersebut,print dan akn aku tampal di bilik aku sebagai kenangan.misi yg aku anggap penting ,lebih penting drpd mendapatkan borang utk menjadik ahli pemuda umno peringkat zon daerah.

www.nasum.com

No comments:

Post a Comment