Tuesday, January 5, 2010

propagendut

harge barang naik lagi.kali ni gula.aku dh lali dgn bende2 ni.tgh hot cite gule naik,hati org sudah panas,pum pam pum pam kuar polak cite psl kalimah ALLAH.Cite yang aku rse tak perlu diperbesarkan,bole di setel dgn care ilmiah dan logik,saje dikecohkan oleh media2.Modus operandi sama.Sama macam tahun2 sudah.ada kes yang hot,tibe2 akn muncullah satu lagi cite yg tak kureng hotnye: contoh yang paling lawak isu 'black metal'.hancur program mlm new year aku ko org rosakkan.mcm sial!!!

perkara2 mcm ni aku perlu story kat ank aku satu hari nnti.supaya die dpt pendedahan awl mengenai corak atau budaya seni politik yang di pum pam sana sini.Pengalaman ni jugak aku harap die dpt gunekan,utk mengenali siape musuh dan kawan yang sebenar.

No comments:

Post a Comment