Saturday, February 20, 2010

90's choice

ini zine pertama yg gua bace dan ade.itu pon gua dpt dr budak sekolah gua entah dr mane dtgnye.tak silap dr hazafizan ghani, seorang ank penjual aym percik di gunung lumut.pastu ramai2 berebut photostat.kedai photostat dekat kelab sumber sekolah tibe2 jadik laku.sales hari tu dpt cover utk beli cat bangunan sekolah.selalu sales menurun.mne tak nye jual bnde2 yg cikgu sekolah suroh jual.ade yg amik kesempatan jual dgn harge yg agk murah walopon dh jadik pudar catridge dekat zine tuh selepas di photostat berulang kali..seminggu di sekolah habis bercerita mengenainye.ape tah lg bile kami dpt tahu,editornye adelah seorang wanita yg alamt rumahnye agk2 dekat dgn tapak persekolahan kami.masing2 dh pasang niat nk kapel dan declare cepat2 sebelom ade budak2 punk lain dr kuala pilah masuk line.gua tak sangat.time ni gua dah bercinta monyet dgn seekor monyet jugak.cite putar belit dan suke buat gua ternanti2.rottw smue takde lg time ni.pesaing utama kpd 90's choice time ni gua rse URTV dn MEDIA shj.paling bangsat pon buku tahunan sekolah.yang lain smue tak bole cari makan.The Bollocks merupakan band yg diintw didlm zine ni pd waktu itu.mereka mmg hebat sekali.terasa ingin menjadik seperti mereka pd satu hari.berjaket punk,berambut cacak,bergambo di blkg lorong2 kotor,memiliki band sendiri,musik sendiri dan hasil rakaman yg dibuat sndiri dan diintw oleh zine yg merupakan satu saluran yg penting utk connection rakan2 scene..90's choice jugak telah membukakkan mate gua supaya lebih berpikir luas dan rajin utk mencari maklumat,ilmu dan pengjaran2 di dlm hidop secare lisan dan tektikal.

*lu penah rse tak peloh masin dan panas masuk mate.haa tu la yg telah gua hadapi time ni.tp ade kemungkinan gak gua terlelap jap .*

No comments:

Post a Comment