Saturday, February 20, 2010

birushanad

walopon tak dpt main dgn corrupted,tp peluang utk beraksi dgn slh seorang line up band tersohor ni dh buat gua terharu.terima kasih bijak sana kpd no beat dan rakan2 yg menjayakan acara ini.

*dialog dr gambo :

mr t - lu nk gua ajar ape hari ni? (sambil tak toleh kanan)
mr z - care2 nk setting pedal board.yg mne nk letak kat input.yg mne nk letak kat output.
mr t - bnde basic mcm tu pon gua nk kene cite ke?
mr z - sori bro tk sure.sbb tu gua tnye.
mr t - gua mls nk cite bende2 ni.basic smuenye.lu main dgn band ape ni.takkan bende2 mcm ni lu tk tau.lu biar betul.lu gune single pedal je lah.senang.
mr z- tp band gune kene gune bnyk pedal bro.
mr t - lu main band ape? ade name tak?bg website band lu.nnti gua cek lepas gua blk tour europen nnti.tu pon kalo gua nak lah.
mr z- www.senipekik.com
mr t - erkkkk....damn..gua malu.tp gua tak panik
gua terus buat2 kene sawan.

No comments:

Post a Comment