Wednesday, July 7, 2010

kerek lagi!

mak gua selalu pesan.dalam hidop jgn kerek.jgn sombong.kene cool je.kalo ade ape2 bende cube merendah diri.tak pyh nk sakit2 kan hati orang.dudok cool je.jangan kaco orang.pastu kalo buat ape2 jgn selalu sgt nk tipu.cube belajor kurengkan penipuan dlm hidop.dan dalam hidop jgn gelojoh sangat.kene agk2.slow2.so gua rase mmg tepat ape yg mak gua pesan.sbb :

england + jerman = sembang kerek.suke psiko orang.suke bangga dgn sejarah - bungkus
brazil = mendabik dada dgn kejayaan - bungkus
uruguay = main tipu gune tangan. - bungkus
argentina = main power.tp gelojoh dan kelam kelibut- bungkus

spain ? gua mmg perhatikan.die org rilek.cool.tak bnyk bunyik.so mmg betul rumusan mak gua drpd sotong keji tu sbrnye.

*mak gua jugak pesan,kalo duit habis utk mkn takpe.so mlm ni gua nk makan lebih skit.dlm kepala sate kambing + mee kawah + jagong bakor majerin lebih*

No comments:

Post a Comment