Wednesday, July 21, 2010

r.i.p minyak rambut herba pulau tioman

setel.hampir 2 bulan gua gunekan minyak rambut ni.akhirnye habis licin gua kerjakan.kegunaan minyak rambut ni gua perluaskan dgn sapu di tapak kaki sebagai pelengkap kpd sifat tabii gua dr kecik yg suke tapak kaki licin.memang layan dan stim.listkan aje lah ape yg ko org nak..gua yakin..ttp tak bole challenge stim letak minyak rambut dekat tapak kaki.jgn ckp bnyk.try je dlu.missi gua minggu,kene dptkan minyak rambut yg sgt berprestij ini.dengan harge Rm8 gua bole pakai silap2 masuk 3 bulan.kalo tak sapu skit kat kaki lah.kuikuikui...

1 comment:

  1. ha'ah.. ye la tu... dah letak kat tapak kaki abih satu umah berminyak lantai sampai brapa kali i ngan harith tergelincir nk jatuh.. akibat stim sapu minyak kt tapak kaki... malah ia mendatangkan bahaya pada anak bini.. malang tak berbau... sapa tau...

    ReplyDelete